Sehooniyat Aur Alam-e-Islam by Tariq Ismail Sagar Book PDF

5
(1)
 
Sehooniyat Aur Alam-e-Islam by Tariq Ismail Sagar Urdu Book PDF is about the Zionists’ schemes against Palestine and center east. In this book the writer Mr. Tariq Ismail Sagar has severely uncovered the complete plannings and tricks of the Zionists and freemasons in a point of interest.
 
He has specified all the occasions in this respect with the precise dates. This book will let you know how the terrorist Israeli state initiated existence and how freemasons and zionists functioned for its foundation.
 
 Sehooniyat Aur Alam-e-Islam read about the intrigues Zionists against the Muslim world particularly the center east and Palestine in your Urdu dialect. Download this book on the off chance that you can read and comprehend Urdu dialect.
 
“Sehoniat Aur Alam-e-Islam” is the title name of this Urdu book which signifies “Zionism and the Muslim World”. This Urdu book is composed by Mr. Tariq Ismail Sagar who is a well known columnist, safeguard expert, surveillance master, acclaimed Urdu creator and a famous Urdu writer from Pakistan.
 
He has composed different Urdu books and books that are, no doubt increased in value by the Urdu perusers particularly by the young in Pakistan. Sehoniyat Aur Aalam-e-Islam book is here in Pdf position and the length of 302 pages with clear text style and a little circle size of 4.14 MB just.  You may read Daish Iraq O Sham and Yahoodi Protocols by Yahya Khan. Tariq Ismail Sagar Novels here.
 

صیہونیت اور عالم اسلام از طارق اسماعیل ساگر

طارق اسماعیل ساگر کی کتاب “صیہونیت اور عالم اسلام” ایک جامع اور معلوماتی کتاب ہے جو صیہونیت کی تاریخ، نظریات، اور اس کے عالم اسلام پر اثرات کا احاطہ کرتی ہے۔ کتاب میں صیہونیت کی بنیاد، اس کے عقائد، اس کے مقاصد، اور اس کے طریقوں پر روشنی ڈالی گئی ہے۔ کتاب میں صیہونیت کے عالم اسلام پر اثرات کو بھی تفصیل سے بیان کیا گیا ہے۔

کتاب کا پہلا حصہ صیہونیت کی تاریخ اور نظریات پر مبنی ہے۔ اس حصے میں صیہونیت کی بنیاد، اس کے عقائد، اس کے مقاصد، اور اس کے طریقوں پر بحث کی گئی ہے۔ کتاب کے مصنف نے یہ ثابت کیا ہے کہ صیہونیت ایک نسلی اور مذہبی بنیاد پر قائم ایک سیاسی تحریک ہے۔ صیہونیت کا عقیدہ ہے کہ یہودی ایک علیحدہ قوم ہیں جو اپنے لیے ایک علیحدہ ریاست کا مستحق ہیں۔ صیہونیت کا مقصد فلسطین میں ایک یہودی ریاست قائم کرنا ہے۔

کتاب کا دوسرا حصہ صیہونیت کے عالم اسلام پر اثرات پر مبنی ہے۔ اس حصے میں صیہونیت کے عالم اسلام میں پھیلاؤ، اس کے نتیجے میں ہونے والے تناؤ، اور اس کے خلاف اسلامی دنیا میں پیداہونے والے ردعمل پر بحث کی گئی ہے۔

کتاب کے مصنف نے یہ ثابت کیا ہے کہ صیہونیت عالم اسلام کے لیے ایک بڑا خطرہ ہے۔ صیہونیت کی وجہ سے عالم اسلام میں نسلی اور مذہبی تشدد میں اضافہ ہوا ہے۔ صیہونیت کی وجہ سے فلسطینی عوام کو اپنے گھروں سے بے دخل کیا گیا ہے۔

کتاب کا اختتام ایک جائزے کے ساتھ ہوتا ہے جس میں صیہونیت کے مستقبل پر بحث کی گئی ہے۔ کتاب کے مصنف نے یہ پیشن گوئی کی ہے کہ صیہونیت ایک ناکام تحریک ہے۔ وہ یہ بھی کہتے ہیں کہ عالم اسلام صیہونیت کے خلاف اپنی جدوجہد جاری رکھے گا۔

 کتاب صیہونیت کی تاریخ، نظریات، اور اس کے عالم اسلام پر اثرات کا احاطہ کرتی ہے۔ کتاب میں صیہونیت کی بنیاد، اس کے عقائد، اس کے مقاصد، اور اس کے طریقوں پر روشنی ڈالی گئی ہے۔ کتاب میں صیہونیت کے عالم اسلام پر اثرات کو بھی تفصیل سے بیان کیا گیا ہے۔ کتاب کا انداز جامع اور معلوماتی ہے۔

 کتاب میں کچھ مقامات پر صیہونیت کی تعریف کے لیے “امت یہودی” کا استعمال کیا گیا ہے، جو کچھ لوگوں کے لیے متنازعہ ہو سکتا ہے۔کتاب میں صیہونیت کے خلاف اسلامی دنیا میں پیدا ہونے والے ردعمل کو کچھ حد تک کمزور دکھایا گیا ہے۔

یہ کتاب صیہونیت اور عالم اسلام کے بارے میں جاننے کے لیے ایک اہم اور معلوماتی کتاب ہے۔ کتاب عام قارئین کے لیے بھی آسانی سے سمجھنے کے قابل ہے۔

 صیہونیت ایک نسلی اور مذہبی بنیاد پر قائم ایک سیاسی تحریک ہے۔صیہونیت کا عقیدہ ہے کہ یہودی ایک علیحدہ قوم ہیں جو اپنے لیے ایک علیحدہ ریاست کا مستحق ہیں۔صیہونیت کا مقصد فلسطین میں ایک یہودی ریاست قائم کرنا ہے۔

 
 

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.